torsdag 3 maj 2018

RIKTIGT IMPONERAD AV MIN TJEJ

Precis hemkommen från maxi men jag gillar inte att handla så här sent men det är bättre än att behöva åka dit imorn. Tiden är min värsta fiende, suck.

Imorse kom pappa och hans sambo och passade Oliver, Tuva ville leka med kompisarna på förskolan och jag skulle med Thea till Växjö. Nästa gång hon ska dit ska hon dra ut tänder... Hon har gått på "förberedande kurs" kan man ju kalla det eftersom hon är så spruträdd. Jag kan säga att jag är riiiktigt imponerad av henne! En dag fick jag sms av henne att hon gått till skolsköterskan och tagit en vaccination som hon inte vågade ta när det väl var dags. Idag har hon fått bedövning och nästa steg är då att dra ut tänder. Jag som sa från början att "ni kan räkna med narkos ändå" till att Thea själv säger idag "mamma sms'a dom att vi kan dra ut 2 istället för 1 nästa gång annars blir vi ju aldrig färdiga". Mäkta imponerad av henne!!
Mina tjejer❤ Jag tror Tuva ville till förskolan för hon visste att jag skulle skjutsa Thea och att hon alltid kommer in på förskolan innan vi åker. Tuva saknade Thea så mycket att hon grät riktigt mycket när vi åkte hem. Klart hon inte förstår varför Thea inte kan bo här alltid precis som hon själv gör.  Om 4 godnattsagor kommer hon, fast nu är det ju bara 3 kvar...

4 kommentarer:

  1. Det ska du vara ❤ Thea är en fantastisk tjej 😍

    SvaraRadera
  2. Åh känner igen mig i din dotter, var så rädd när jag gick i skolan och skolsköterskan på den tiden kom dit. Och så klart var där ju en del som retade mig så jag blev så ledsen.Sen har de hängt i upp i vuxen ålder, tills för ett antal år sen då jag fick börja ta sprutor varje vecka för min reumatism, men jag känner i alla fall ett obehag. Starkt av din dotter kommer säkert gå bra för henne med tänderna. Det är äkta kärlek mellan syskon, så fin bild.
    Må så gott/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har själv alltid varit livrädd så jag har väl fört det vidare...

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥