fredag 11 maj 2018

LÅNGHELG

God morgon, här var jag och Oliver uppe först och då vaknade vi kvart i 8, härligt😀
Å sååå skönt med långhelg!
I onsdags kom min bror med familj och sov här och igår hade vi kalas för en blivande tonåring. Det var ju så härligt väder så vi dukade upp ute på parkeringen till alla, vi är ju över 20st när familjerna kommer och fler kommer vi bli😊
Haha kolla in det här monstret, Tuva önskade att vi hade en kanintårta så detta ska ju vara Lilleskutt men han ser lite arg ut....

Inatt när jag vaknade så såg jag en himlans massa blixtar och när det väl kom närmare så drog det förbi rätt snabbt som tur va.

Ikväll börjar South Swedish Rally så jag ska iallafall ta med mig ett par barn och åka ut och heja på lillebror. Kul att han är med i SM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥