måndag 28 maj 2018

SÖNDAGEN

Igår var vi nere i Skåne i stort sett hela dagen, först hos mannens farmor och farfar och sen hos svärföräldrarna.
Vi åt grillad highland cattle, jag har aldrig ätit det innan men det var riiiktigt gott. Sen var vi hemma väldigt sent så jag och barnen hade sovmorgon idag, Tuva sov nästan till 9...

Jag har passat på att träna när Oliver sover så nu sitter jag på trappan och tittar på Tuva som plockar maskrosor till kaninen.
Igår när vi var på blomsteraffären köpte jag hem ett par lavendel och Tuva valde jordgubbsplantor. Vi skulle haft hängande jordgubbar men vi köpte de sista och de gav vi bort.

Det åskar runtomkring nu så vi får se om det kommer närmare... Mysigt när det är på avstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥