fredag 25 maj 2018

PASSA PÅ - BARA IDAG!

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR LINDEX//

God morgon fredag, aaaaaah har gjort någon uppdatering på datan nu och det ser inte ut som vanligt + att den har börjat spela nån musik här som jag inte får bort, väldigt irriterande!

Igår var vi hos min kusin och hälsade på en runda innan vi skulle hämta upp alla kryddor Max har sålt. Idag ska vi ut med lite leverans tänkte vi. Först ut är mitt jobb där de köpte en del😊
Igårkväll satte mannen och Tuva upp vår nya pool, denna gången blev det en större än den vi brukar köpa men det är hårda regler för vi vill inte ha någon olycka!!

Innan vi ska göra oss redo så måste jag ju tipsa er om att Lindex har 25% på ett helt köp men det gäller BARA IDAG! De har även fri frakt men det gäller till 6/6 men vill du ha rabatt så ska du handla nu! Använd koden: happy25
Tyvärr kunde jag inte ladda upp bilder..... &%¤#"data! Men här hittar du sortimentet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥