måndag 21 maj 2018

ERBJUDANDE INFÖR MORSDAG

//INLÄGGET ÄR REKLAM FÖR KRONANS APOTEK OCH INNEHÅLLER ANNONSLÄNKAR//

Nu har jag hittat två riktigt bra erbjudanden till er på kronansapotek.se för snart är det ju morsdag och det måste vi väl fira, eller hur? Sedan första gången jag handlade på deras hemsida så fastnade jag ju direkt, jag som aldrig skulle handla apoteksgrejer från nätet haha. De har ju bättre priser på en del saker på nätet + att de har kampanjer som bara gäller där med och sen är det ju smidigt att få hem sakerna i lådan!
Tex så gäller detta bara på webben: Köp 2st produkter av Emma S och få moisturising eye gel på köpet. De har även 20% på dessa produkter från Emma S. Jag har använt hennes produkter sen de kom ut på marknaden.
Deon hittar du här och serumet här


Nästa erbjudande är att du får 10% extra rabatt på allt inkl. kampanjvaror, hur bra? Det gäller t o m söndag 27/5-2018 använd koden: MORSDAG

De har en kampanj där de har 3 för 2 på solkräm från ACO så där passade jag på att uppdatera inför sommaren. Vi kör på spf 50 allihop. Tuva valde tuben för hon ville ha med den på förskolan, nu smörjer jag ju henne om mornarna men hon ville ha med den bara för kompisarna ha med sig. Men vi har både smörj och spray och jag tycker bägge är smidiga.
Jag använder dagkräm med spf 50 från LCC men dessa flaskor är innan de bytte utseende. Dagkrämen gillar jag och så köpte jag denna hårolja med men det kallas jag inte olja, det är sprayblask men den fyller ju sin funktion, håret blir lättare att reda ut....
Denna bodycream luktar sååå gott och jag gillar konsistensen, jag hittade den här och till bättre pris än i butik.
Den här ansiktstvätten kör jag på och tycker den tar allt. Slog till på en nu med eftersom den också har bättre pris + att det är lite extra rabatt😉

Jag köpte ett par produkter nu från Emma S så jag fick en ögongel för jag tycker den svalkar bra och så köpte jag ansiktstvätten. Ska du handla så glöm inte koden MORSDAG så dras 10% på slutbeloppet. Kika in på hela sortimentet här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥