måndag 28 maj 2018

MAMMAFITNESS

Här står jag precis hemkommen från att ha storhandlat och nu trycker jag i mig mat - igen! Idag när jag skulle förlänga mitt abonnemang så funderade jag om jag skulle förlänga eller inte men kom fram till att om jag ska få i mig tillräckligt med mat så är det bäst att jag är med! Jag undrar hur jag hade sett ut efter dessa månader om jag inte gick med från början. Idag när vi åt lunch och det var lite smått kaos så fick jag ju kasta hälften av min mat för jag hann inte äta. Jag känner mig väl och vet att jag hade inte fått i mig hälften av vad jag ska äta så jag är jäkligt glad att jag ska registrera allt. Ibland har jag bara lite problem att få i mig allt och då blir det "nattamat" som nu....
Jag fick hälla i grejer tills jag kom upp i det jag skulle. Havregurt, musli, solrosfrön, mandel, banan och kokos.
Imorn är det väg och mät igen och jag hade en liten dipp i träningsmotivation så hon tog bort de tunga vikterna och nu har jag mest minibands, boll och min egna kropp som redskap. Jag är inte ute efter att bli supervältränad utan har mina egna mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥