fredag 1 juni 2018

1 JUNI

Alltså, det känns ju verkligen som semester/sommarlov🌞 Det är ju riktig sommar nu och vi har smygstartat sommarlovet de här veckorna när de stora barnen inte varit här, vi har sovit ganska länge om mornarna, så länge att vi försov oss en dag så vi fick stressa till förskolan för just den dagen skulle jag ju på möte på skolan.
Vi tar till vara på dagarna så jag får städa om kvällarna när barnen lagt sig och träna på mornarna innan de stiger upp.

Igår var jag i Växjö med Thea för hon satte i tandställning så då tog jag en runda på stan under tiden. Köpte ett par nya shorts + ett par kapri som jag tänkte ha ikväll för då är det fest med mannens jobb. Vi ska ut och äta och har fått lämna in en beställning på trerätters som vi vill äta. Som tur är så är det inne i byn så jag kan köra hem snabbt om Oliver skulle vakna och vilja amma. Annars hade vi skjuts men den kan ju mannen ta ifall han vill vara ute längre😉 Det är ju Älmhultsfestivalen med men det visste de inte när de bokade festen.
Det blir en hel del bad både i lilla och i större poolen.

Tuva sover fortfarande så när hon ätit frukost ska vi in och köpa mer färg och beställa golv till hennes rum. Som tur va så beställde vi inte golv sist för när färgen väl är uppe så hade det inte passat med det golvet vi hade tänkt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥