söndag 24 juni 2018

NU SKA RUMMET ÄNTLIGEN BLI KLART!!

Så härligt väder fast det är lite skit framför solen ibland😉 Sitter ute med mitt kaffe och lyssnar på alla barnen som leker och cyklar runt. Det blir lite dumt när grannbarnen får cykla hejvilt på vägen medans Tuva inte får det själv. (Alla barnen är i samma ålder).
Snart kommer svärföräldrarna för idag ska Tuvas rum bli klart. Det blev ju strul med golvet med som skulle kommit nu i 2v så till slut avbokade jag det och köpte ett annat. Det låg lastat och klart på en lastbil i 5 dagar men kommer det inte så tänker inte vi sitta här och vänta för sen har vi upptagna helger och rummet skulle aldrig bli klart!
Jag har kollat efter taklampor men det är ju jättesvårt så jag bad en fotograf/inredare om hjälp. Jag mejlade lite bilder på rummet nu imorse så ska hon kolla efter lite förslag och skicka sen🙂
Hittade fler kort i kameran från midsommar. Tjejerna i sina fina flätor och bägge älskar Frost.
Tuvis plockar vinbär.
Nu ska jag ta och fundera lite till så jag inte glömt någon detalj när jag ska till Ikea och köpa garderober.

1 kommentar:

  1. Söta små flickor i flätor så klart älskar dom Frost den är ju fin den filmen och allt som hänger med i den. Nu är midsommar över och jag sitter här med mitt ryggskott, trots allt lite bättre men svårt att gå. Hoppas alltid på en bättre morrondag. Må så väl och lycka till med Tuvas rum. MH/Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥