torsdag 21 juni 2018

DAN FÖRE MIDSOMMAR

Hej, så här dagen innan midsommarafton🙂 Tuva frågade så fort hon vaknade om det är idag hon skulle få leka med E. Hon får vänta en dag till och jag hade ju lovat henne att försöka hitta ett diadem med blommor på! Det hade jag glömt!! Undra om jag kan hitta det idag och var....

Huvudet känns lite tungt idag men jag låg vaken mellan 1 och halv 3 med en liten gosse som pratade och snurrade rundor. Han tar igen sömnen nu på morgonen men jag lever på hoppet fortfarande att under kommer ske och att jag får sova nästa natt😉 Men nu har hans 2 tänder där nere preciiiis tittat igenom, så gulligt❤

Idag ska jag och de små med N och killarna till Ikea, hon frågade om jag ville med och jag är ju nästan aldrig där så vi får passa på.
Jag köpte denna filmen och vi började titta på den imorse men Tuva leker hellre än tittar på tv så vi får se den en annan dag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥