lördag 23 juni 2018

MIDSOMMAR 2018

Så himla typiskt! Såg ni matchen mellan Sverige och Tyskland? Redan när de ställde upp där i slutet sa jag att nu gör de mål och så blev det. Jag är inget fan av fotboll och kan inga regler eller nånting men känner att jag måste se matchen på onsdag med😉 Det var ju spännande.

Hoppas ni haft en fin midsommar vad ni än har gjort. Vi åkte ner till vännerna i Sölvesborg igår förmiddag. Strålande sol och ibland så varmt så det inte gick att sitta i solen. Vad hade ni för väder? Vi åt sillunch, dansade kring stången, grillade och åt tårta. På kvällen kom en lite  regnskur och inatt vid 3 öppnade sig himlen. Det dånade så mycket att jag fick fråga vad det var som lät för jag hörde inte att det regnade...
 Tjejerna fick varsin Elsa-fläta och lyckan var total❤
 Tjejerna har haft sååå roligt! Plockat bär, lekt och cyklat. Inte ett kiv ingenting.
 Oliver får lite kramar titt som tätt av en kärleksfull storasyster.
 Husets katter, stora kisen tar hand om nytillskottet.
Det var midsommar 2018 det, väldigt trevligt!! Vi körde hem efter frukost för huset skulle städas och det skulle handlas innan dagens gäster kom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥