torsdag 28 juni 2018

HUMLEBRÄND.....

Idag har det varit hett! Jag vet inte hur många vändor jag har stått i poolen, men bara till låren, sen blir det ju kallt haha.

I förmiddags blev jag bränd av en humla, eller så här, jag tränade ute och la ut foten på sidan och då stack det till och jag kollade och runt satt där 3 humlor så jag antar att det var en humla. Halva foten från tårna har svullnat upp och det är jätteömt. Nu har det ju gått över 12 timmar så borde det inte lägga sig? Jag kan knappt röra tårna... Jaja är det inte bättre imornbitti får jag kanske ringa någon.

Imorn hade det kört ihop sig lite för mig men som tur va så hade N glömt att jag skulle ta 1-årskort på hennes son imorn så vi sköt det till måndag istället. (Men nu har jag förberett och tömt kameran och sorterat de kort jag hade.) Jag skulle på jobbfest och så ska jag hämta P och så va det lite annat smått. Nu löste det sig rätt bra ändå och jag hoppar jobbfesten för vi ska på semestertripp. Jag måste ändå till jobbet för att skriva på ett papper så jag får träffa dom ändå😉
När jag satt och tömde kameran och gick igenom alla korten så hittade jag massa gulliga kort på barnen, detta är på Oliver i april❤

2 kommentarer:

  1. Vilken liten piggelin, han är ju så söt.
    Härligt med en tripp för er, hoppas den blir härlig och mysig.
    Må så gott/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är grymt lik Max som liten :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥