måndag 18 juni 2018

Å SÅ KOM DEN...

...första febern. 8 månader tog det (om vi inte räknar febern han fick vid första vaccinationen) att han skulle åka på sin första förkylning med feber. Sen har han 2 tänder som spricker igenom precis när som helst så jag vet ju inte om det är därför han har feber men inatt var han vaken 1 timme och varm som en liten kamin.

Imorse skjutsade vi in Thea till byn för hon valde att gå på "sommarskola" och läsa lite extra i ett ämne. Kul för henne för då har hon en liten aktivitet varje dag och får träffa lite kompisar och lära känna nya skolan och kanske någon blivandeklasskompis. Jag passade på att smita in och köpa jordgubbar och citroner till saften vi ska göra när vi ätit. Sen ska vi se Sverigematchen i eftermiddag och då har jag sagt till barnen att när dom spelar i VM - då får man äta chips på en måndag haha.
Jag ska lägga Oliver igen sen ska jag in och hämta Thea.
Legolådan är rolig!

2 kommentarer:

  1. Stackars Oliver men väldigt lätt när de får tänder. Va bra med sommarskola har hört att fler går på sådant jättebra om man vill läsa upp nåt ämne.
    Krya lilleman. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja stackarn men idag kom ena tanden igenom :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥