onsdag 13 juni 2018

ONSDAG

Oliver förra veckan när vi var och badade i sjön.

Idag varnas det för kraftigt oväder så ikväll ser jag fram emot åskan men den får gärna vänta tills hela familjen är hemma😉 Jag ska passa på att städa och tvätta och fixa här hemma. Olivers spjälsäng är just nu förvaringsplats för mina vikter, minibands och andra träningsgrejer men jag tänker tömma där och försöka få han att sova i sin säng inatt. Han börjar ta lite väl mycket plats när han ligger på tvären mellan oss.
Idag är Thea och träffar sina nya klasskompisar, jag minns när vi skulle börja i högstadiet och träffade våra och då var vi ute och paddlade kanot men de skulle vara på nya skolan och hitta på grejer idag.
Ikväll ska vi skriva små brev till blommorna vi har köpt till Tuvas pedagoger och till ett par på skolan som har betytt lite extra mycket för oss under dessa åren Thea har gått där. Usch så sorgligt det kommer bli på fredag.... Jag är för blödig för sånt här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥