tisdag 12 juni 2018

ETT PAR ÄRENDEN I VÄXJÖ

Idag är vi i Växjö jag, Thea och Oliver för bilen ska få stolsvärmen fixad och vi hade 2 tider på sjukhuset. Ett är redan avklarat och det blev en ok-stämpel i rumpan på Oliver så nu behöver han inte dit fler gånger😀 
Nu kör vi mat-och sovpaus innan nästa tid.
Kyckling och hummus. Jag gillade inte hummus när jag köpte det i affären men gav det en chans till och i denna salladen är det riktigt gott. Så nu måste jag testa köpa hem det igen haha.
Vi får ju äta försiktigt i lånebilen den är alldeles ny, jag tecknade som tur va en försäkring så självrisken blir mindre ifall det skulle hända något. Jag kör ju automat nu så man vet ju aldrig🙈 Nehepp, dags att köra vidare för den lille killen behöver middag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥