mÄndag 25 juni 2018

SNART ETT FÄRDIGT RUM😃

Imorse var vi uppe tidigt, Tuva vaknade lite vÀl tidigt för att komma i sÀng lite senare igÄr... Det gjorde inte sÄ mycket för jag hade ÀndÄ stÀllt klockan för jag skulle vara pÄ vÄrdcentralen kl 9. Idag har jag gÄtt runt med blodtrycksapparat med en lÄng slang pÄ ryggen. Jag ska ha den pÄ mig till imorn förmiddag sÄ fÄr vi se om den visar nÄgra konstigheter. Det vÀrsta Àr ju att sova med den för fram till 23 gÄr den igÄng 3ggr i timmen och sen blir det 1gÄng i timmen fram till 6.

Idag har Tuva stĂ€ngt in sig pĂ„ sitt rum och lekt, igĂ„r fick hon in golv och stommarna till garderoberna sĂ„ vi tog in mattan och lite leksaker och hon trivs verkligen. SvĂ€rförĂ€ldrarna var ju hĂ€r igĂ„r sĂ„ mannen och hans pappa gjorde klart rummet medans jag, barnen och svĂ€rmor var ett par timmar pĂ„ Ikea och köpte garderober. Nu ikvĂ€ll har mannen fĂ€rdigstĂ€llt garderoberna sĂ„ imorn ska jag flytta in alla klĂ€derna. Guuuu sĂ„ skönt att kunna göra oss av med minst 1 byrĂ„! Å alla pĂ„sar med Olivers klĂ€der som Ă€r i ett par storlekar större. SĂ„ imorn ska Tuva fĂ„ hjĂ€lpa till att möblera sitt rum, flytta in klĂ€der och bara kunna stĂ€nga in sig igen och leka. Det har ju varit rĂ€tt trĂ„ngt nu ett tag med henne och lite möbler inne hos oss, leksaker i tvrummet och saker mest överallt. Men nu ser jag ljuset i tunneln haha.
Oliver vill vara dĂ€r syrran Ă€r🙂 Imorn ser vi fram emot det roliga😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lĂ€mnar ett avstamp♥