torsdag 14 juni 2018

POOLDRÖMMAR

Vilka häääärliga dagar alltså! Det var en himlans tur att vi var och köpte oss en större pool för ett par veckor sedan. Men... det är ju inte utan att jag drömmer om att ha en egen "riktig" pool någongång😉 Är de svåra att sköta? Undra om vi skulle kunna bygga en här ens bland all vår sten! Jag såg ju hur det såg ut när vi grävde ny brunn... Men drömma går ju. Kolla bara på bilderna jag såg....
Ja, det var Rubinpool jag hamnade på när jag googlade pooler. Drömmiga bilder. De sålde till och med uppblåstbara pooler och dom kan du se här, det är ju inte tvunget att de ska vara nergrävda, de kan ju stå uppe på marken med, men det är en nergrävd jag gärna hade haft. Då hade jag nog aldrig lämnat tomten, jag är ju så hemmakär och hade det funnits en pool, stort trädäck runt och någon palm, då vet jag att jag gått till postlådan som längst😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥