onsdag 27 juni 2018

STRÅLANDE VÄDER OCH FÖRLÄNGNING AV PT

Äntligen kom den riktiga värmen tillbaka! Jisses så härligt det har varit idag, ja igår med för då blev det kvällsbad för Tuva.
Hon tyckte det var sååå mysigt att hon och jag var ute själva och hon fick plaska rundor hur mycket hon ville🙂
Idag hämtade vi hem Thea och hon hade köpt en unicorn till badet så de har roat sig idag.

Jag förlängde mitt abonnemang på mammafitness idag för jag känner mig inte klar där än. Vi jobbar på de inre magmusklerna just nu och det vill jag göra ett tag till. Jag har varit med sen i januari nu och tycker det går kanon.
Jag skrev med Olga idag och frågade om något är knas för vi har höjt kaloriintaget flera gånger men vågen går fortfarande ner. Hon trodde inte de hade haft någon kund någonsin som äter så mycket som jag gör men att jag har väldigt snabb ämnesomsättning. Jag har skrivit till dom att jag aldrig kommer kunna gå ur för då får jag aldrig i mig så mycket mat😂 Nu måste jag ju registrera allt jag äter och måste komma upp i alla kalorier. Ibland kan det va kämpigt😉
Jag ska nog kolla min sköldkörtel iallafall, det fick jag tipset om av en annan.

Snart är väl matchen slut här så vi kan äta lite mat, det ser ju lysande ut för Sverige iallafall! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥