tisdag 26 juni 2018

HAR NI SETT SÅ SÖTT

Imorse när jag vaknade hade mannen skickat ett sms där det stod Elsa satt med en liten svart kaninunge. Jag gick ut och kikade men såg bara Elsa, men när vi gick till postlådan fick vi se den lille bak vedhögen. Herreguuuuu så söt❤
Den lille sötnosen skulle vi ha in, jag fick höra att förmodligen ett syskon låg halvt uppäten hos grannen och jag har ju sett den katten sitta och passa på Elsa där hon håller till när hon inte är hemma.... Hoppas denna får överleva. Men svart? Elsa är ju vit/grå.

1 kommentar:

  1. Va konstigt jag tänkte just på er kanin idag hur det gått med den. Åh hoppas ni kan få in både mamma och ungen så inte nåt räligt djur tar dom.
    Hon har ju så klart det mysigt ute men i alla fall man vill ju ha sina husdjur så de ska må gott. Trevligt och höra om Elsa och bebisen.
    Må så gott/MH Österlen

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥