tisdag 19 juni 2018

DETTA VAR EN SEG DAG

//INLÄGGET INNEHÅLLER REKLAM GENOM ANNONSLÄNKAR FÖR KRONANS APOTEK//

Hu, idag har det varit en gnällig dag men nu är ena tanden preciiiiis så den känns, när han skrattar/gråter så syns de. Det är ju så gulligt när de väl är uppe. Det är ju inte bara tänder som gör han lite kinkig, han är ju förkyld med så idag har han sovit 3 gånger. Hoppas han är helt pigg till midsommar. Jag pratade ju med vårdcentralen för jag har ont i halsen och hosta så jag ville bara vara säker på att det inte var halsfluss, men det var det inte för man har inte hosta eller är förkyld samtidigt som man har halsfluss...!! Jaja, kan man inte ha bägge delar tänkte jag men det är ju inte jag som är doktor haha.

Lyckan för Tuva blev ju idag när grannbarnen kom hem på pappavecka och kom från förskolan, vi var ute och gick när vi mötte dom men det var bara att gå hem - för det skulle lekas! Såklart hon fick, jag tyckte lite synd om henne idag när hon ville så mkt och jag antingen skulle fixa mat, lägga Oliver eller få undan grejer. Det har ju blåst som fasen idag så jag har inte velat ta ut vagnen för då hade han ju blåst iväg. Jag hoppas verkligen sommaren kommer tillbaka med sol och värme igen! Jag såg att det skulle bli varmare nästa vecka och helgen skulle ju bli kanon, hoppas det håller vad den visar för  vi ska iväg på en liten semestertripp då😊 
På tal om semester, jag såg att kronansapotek.se hade kampanj på min ansiktspeeling så jag passade på att köpa en ny. Jag gillar den och använder den 2ggr i veckan. Det ska vara 25% rabatt på den fast när jag betalade den så blev den billigare än så😀

Idag ska jag lägga mig i tid! Jag gjorde det igår med men då glodde jag ju på mobilen och det är ju hopplöst, så idag blir det mobilfritt så jag somnar direkt. Jag är så trött efter ett par nätter med dåligare sömn än vanligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥