onsdag 12 juni 2019

DET TRODDE JAG ALDRIG!!!

Så här känner jag mig just nu!! Jag har precis kommit från gymmet och nu sitter jag och väntar på Max som tränar fotboll. Jag tränade 1 timme och så har jag gjort något som jag aldrig i hela mitt liv trodde om mig själv!!! Jag har ju aldrig satt min fot inne på ett gym innan förutom att jag tränade på Friskis en gång med en vän och då va vi inne i det lilla rummet där ingen annan tränar. Idag hade vi uppföljningsmöte efter 3 veckor av träning på Biocircuit. Såklart trodde jag ju att de skulle ha ett specialerbjudanden och de hade de ju men jag tvekade och tänkte att gym är ju inget för mig, jag kan inga maskiner och träna Biocircuit 2-3 gånger i veckan i 1 år kanske blir lite långtråkigt. Meeeen jag sa att jag skulle tänka medans jag tränade mitt pass och jag sms:ade mannen om han tyckte det va en bra idé för jag tränar ju helst hemma. Han tyckte ju att jag skulle fortsätta. De visade ett litet rum där jag kunde träna mina pass efter boken och där inte så många tränade. Å då trillade jag dit! Herregud jag har tecknat ett abonnemang på ett gym i ett HELT ÅR! Innan jag hade testat detta så fanns det inte på världskartan att jag skulle gå på gym.... Men nu så! Jajamen, Beach 2020 here i come😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥