lördag 15 juni 2019

EN TRIPP TILL ÖLAND

Igår när barnen slutat skolan så hämtade pappa och hans sambo dom och de åkte och fikade och spelade minigolf. Svärmor kom till mitt jobb och bytte bil med mig och hämtade de små så alla barnen fick en tidig dag. Själv hade jag stägning och när jag kom hem så packade vi ut oss i bilen och körde till Öland. Framme vid 21 och alla barnen lyckades hålla sig vakna hela vägen..... De somnade rätt fort sen och då blev det lite vin och prat ute på altanen.
Idag har det varit varmt och skönt men på eftermiddagen mulnade det igen. Jag har varit ute och gått med Oliver när han skulle sova och det finns många fina hus att titta på här och det är ju alltid kul att kolla.
Oliver lekte på studsmattan. Han har fått för sig att gå runt med hörselskydd men mannen gör ju det när han jobbar😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥