måndag 17 juni 2019

NU SKA DE AVVECKLAS! Å IMORN GÄLLER DET

Igår när vi kom hem från Öland så hann vi knappt tömma bilen innan jag hade bytt om till träningskläder och körde till gymmet. Det gick riktigt bra efter ett par dagars vila.

Idag hade vi kvalitetsdag så vi har mest suttit ner och i eftermiddags åkte vi hem till en kollega som hade semester för att vi skulle skriva klart SKA (systematiskt kvalitetsarbete). Jag fick en kaninbur med mig hem.... Vi hade ju liksom fått kaninungar igår när vi kom hem. Kajsa var på rymmen en dag och tro fasen hon fick 4 ungar. Elsa rymde ju bara nån dag efter och skulle med haft ungar men nu finns hon inte mer. Vi kan ju inte förse hela Idhult med kaniner.... Vi tänkte se om det finns någon hane bland ungarna och sparat den och gjort oss av med honorna. Min teori om att skaffa 2 honor så vi skulle slippa kaninungar sprack ju😉

Ikväll följde jag med mannen på en liten joggingrunda och det var riktigt skönt. 21 grader och en j**vla huggorm på vägen. Första jag sett i år och jag hoppade nog nån meter och skrek "döda den". Den var som tur va död😂

Imorn ska jag och en jobbarkompis springa lopp.  8km på något ställe där jag aldrig varit förut, spännande. Jag som haft alla möjliga undanflykter för att slippa men från början undvek jag ämnet i hopp om att hon skulle glömma bort det men det hände ju aldrig. Så imorn kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥