torsdag 20 juni 2019

SOMMARLOVSLUGN

Jag har gått in i något slags sommarlovslugn. Det har känts som att jag skulle gå på semester idag så jag började packa ner allt på barnens hyllor igår innan jag kom på mig. Sen fick jag veta att Olivers ena pedagog skulle gå på semester idag och då fick jag lite panik för jag ger ju alltid någon present vid både sommarlov och jullov. Men det löste sig
Jag brukar ge vin till sommaren och i vintras fick de en tomte.

Ikväll blev det gymmet och nu ett glas asti och korsord. Mannen kollar på fotboll och jag är noll och inget intresserad av det men jag ser min chans att få kli på foten😉

Thea har åkt till sin pappa över helgen så det är bara jag, mannen och de små över midsommar.
Våra små kaninungar är en vecka i helgen och jag hoppas där finns 2 hanar till oss! 2 svarta och 2 vit-svarta blev det. Tuva kelar med de så de ska bli tama så fort som möjligt.

1 kommentar:

  1. Fortsatt fin midsommar ja i några timmar till, tiden den går så otroligt snnabt. Så söta kaninungar min dotters kanin har också fått och dom skuttar runt man blir så glad av dessa underbar små varelser.
    Hoppas ni hade en fin afton. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥