onsdag 5 juni 2019

LITE HALVT SEMESTERMOOD

Jag firar in min långhelg med en Mojito. Jag hade lyxen att kunna få vara ledig bägge långhelgerna då det fanns andra som ville jobba och jag tackar och tar emot. Det känns lite som att jag börjar gå in i mitt semestermood. Jag öppnade 2 dagar på rad och fick en extratimme idag men där tackar jag med, jag slutar ju alltid tidigt på onsdagar så mig gör det absolut ingenting. Jag har en kollega som gått på 9v semester och vädret är ju verkligen med henne. Hoppas på lika fint när min semester börjar.
Ikväll har vi hjälpts åt att städa iordning här då vi ska ha kalas imorn. Max är på Liseberg nu så han ska sova hos en kompis i natt men han hämtar jag efter gymmet imornbitti. Hoppas ni får en fin nationaldag😎

2 kommentarer:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥