måndag 3 juni 2019

TRÄNING OCH SNART HELG IGEN

Känner mig lite trött och mör i kroppen nu för när Max hade fotbollsträning så stack jag till gymmet. Jag passade på att köra 4 rundor så det blev 2 pass och det var sååå varmt där inne så svetten bara rann.
När jag kom ut så hade det kommit en bra regnskur sen hörde jag lite åskmuller på håll. Det har ju varit riktigt varmt och kvavt idag så tur det blåste lite.

Igår var vi i Timsfors hos en jobbarkompis till mig, fikade och barnen lekte och gosade med deras gigantiska kaniner.
 Jag fick inte in känslan på korten av hur stora de faktiskt är.
Vikten ligger nog på 5kg!

2 dagar kvar sen är det långhelg igen🙂 Fullt upp nästan varje dag men tänk, inte många veckor kvar till semestern nu. Å barnen slutar skolan nästa fredag. Himla härligt och jag hoppas på en fin sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥