lördag 18 januari 2020

ÄNTLIGEN HITTAT DEN :)

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkar för Stadium SE

Imorse när vi var redo så startade vi med att köra till tippen, vi reagerade på hur ofta vi kör dit nu för tiden... Men nu när vi inte eldar längre så ska ju kartonger och sånt göras av någon annanstans och då blir det ju så och så skulle ju ugnen kastas och när vi tömt bilen åkte vi till Växjö. Vi var ute efter 2 saker, en ugn och en aktivitetsklocka. Jag har sagt så länge nu att jag vill ha det så nu skulle det förhoppningsvis bli av😉
Tadaaa, vi kom hem med både ugn och klocka! Jag satte klockan direkt på laddning sen sprang jag 1 mil, först 7km med Max och sen hem och tog med mig Tuva på cykel i 3km. Funkar perfekt! Vill du läsa mer om klockan så finns den här.

Nu ska en del av barnaskaran, jag och mannen åka till min kusin och hans familj😊

3 kommentarer:

  1. Kul med en klocka. Har en likadan men får inte upp någon distans när jag springer eller cyklar. Vad gör jag för fel tro?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag har ingen aning jag köpte ju min igår så jag ha inte hunnit kolla det :) Jag sprang visserligen 1 mil igår men då hade jag ju telefonen på mig för jag ville ha musik och det går väl inte få genom klockan...

      Radera
    2. Där har vi svaret. Man behöver ha telefonen med sig för att få rätt distans. Får göra ett nytt försök.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥