tisdag 28 januari 2020

TRÄNING FINNS ALLTID TID FÖR

Det har varit fullt upp i flera dagar så jag trodde inte jag skulle kunna få till någon träning från i torsdags tills imorn men vem säger att det bara är gymmet som räknas? I lördags sprang jag 1 mil och ikväll blev det träning med hantlar/stång/boll hemma. Jag är supernöjd med min nya klocka med för jag är ute och går på lunchen och den kollar mina steg och jag går mer än jag trodde. I lördags fick jag ihop 30 000 steg men det va ju för jag sprang med. All träning/motion är bättre än inget alls.
Simskolan började igår men mannen skjutsade henne så jag somnade med Oliver när han skulle lägga sig så gissa om jag va trött sen när jag väl skulle upp för att åka och handla när de andra kommit hem....
Alltså nattningarna nu sen de små delar rum sen i lördags, de går ju som en dröm! Ikväll läste jag Alfons sen pussade godnatt och gick ut, Tuva sov inom 1 minut och Oliver inom 3🙂 Inte ett ljud från dom. Innan skulle jag sitta hos Tuva och läsa, säga ramsa och hålla handen men nu ska denna rutin hållas i.
Tuva va nere i källaren och hittade Max gamla "jobbarjacka" och den passade perfekt, ska bara tvätta upp den sen kan hon ha den här hemma🙂 Det är inte mycket jag sparat sen de va små men tydligen denna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥