söndag 26 januari 2020

NU HAR BARNET FLYTTAT UT

Ja det är väl som vanligt, helgen går för snabbt? Jag känner mig återhämtad och redo för en ny vecka iallafall🙂
Igår åkte jag, Max och Tuva till IKEA och skulle ha en säng till Tuva och några lådor till förvaring.
Bilden är från ikea men denna sängen blev det fast med lösa lådor under till. Tuva blev så glad för sin stora säng och Oliver blev glad för han fick flytta in till Tuva och sova i en större säng han med.
Jag trodde nog inte att det skulle gå så bra eller att Oliver skulle ligga kvar men de sov hela natten i sina sängar! Å när de vaknade på morgonen va Thea nere och hämtade de och tog upp de till sitt rum och kollade på Bamse. Sen kom de in till mig klockan 7 med frukost på sängen❤
Lika lätt gick det att natta de ikväll så jag hoppas det fortsätter.
Imorn börjar Tuvas simskola igen och hon vill vi ska följa med varannan gång, innan har jag alltid kört, så det blir perfekt att jag får va hemma lite själv med Oliver med och jag hoppas jag kan natta honom utan Tuva i rummet😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥