tisdag 7 januari 2020

BESTÄLLNING GJORD

Inlägget innehåller reklam genom annonslänkarför Kronans Apotek

Hoppas ni haft en finfin dag nu när ledigheten är över, vi har ju varit hemma idag med och vi har gått i pyjamas prick hela dagen. Vi har bakat kladdkakemuffins och barnen såg ut därefter kring munnen efter att ha ätit smet haha, vi har spelat spel, Tuva fick 3st Bamsespel i julklapp och alla var olika, vi har badat badkar och öste i bubbelskum och satte på bubblorna i badkaret så det blev mycket skum, vi har fixat och donat och haft en riktigt bra dag. Jag avslutade med peeling och skrubb, hårinpackning och ansiktsmask så nu är jag som ny😉 Mina grejer börja ta slut en tub/flaska efter en så nu fick jag sätta mig och beställa lite nytt. Detta är sånt som alltid finns i mitt skåp och snart kommer påfyllningen:

Emma S. treatment enzyme peel 75 ml | Emma S. treatment enzyme peel 75 ml | Emma S. treatment enzyme peel 75 ml | Emma S. ageless serum 30 ml | CCS Foot Professional Fotvårdssalva 175 ml |



Peelingen är kanonbra för jag hade en torr fläck i pannan som jag inte blev av med, den satt där i ett par månader och jag kunde pilla bort men fläcken kom alltid tillbaks, tills jag använde peelingen 2ggr i veckan och nu är den borta!

2 kommentarer:

  1. 😂 Förlåt men du vet vad jag tänker 🥰 Love You

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mäh, det va väl bara vitaminer du är emot? Enzympeelingen är faktiskt bra för där märker jag ju skillnad :)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥