onsdag 29 januari 2020

ONSDAG

Mmmm sitter och äter en bit Marabou helnöt har ni smakat den? Herregud så gott! Helt klart min nya favorit😋
Ikväll var jag på gymmet och idag ökade jag på alla vikter och kände mig stark, det kändes riktigt skönt men imorn ska jag köra lite blandat med fria vikter och några mag/rygg/rumpövningar i maskinerna i stora gymmet. Jag är ute och går på min rast på jobbet 4 ggr i veckan och det är himla skönt för jag piggnar till och får ny energi, en podd i öronen och iväg. Innan sov jag ju alltid på rasten men nu sover barnen bra om nätterna så då behövs det inte,

Snart är minsann januari med över.... Nästa vecka fyller jag år och sen är jag inbjuden på seans men jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska gå. Tycker det verkar så himla spännande men jag saknar ju farmor så himla mycket så det kanske kan bli alldeles för känslosamt. Jag fundera på om jag ska ta fram mina papper från sista gången jag va hos spåtanten och se vad som hänt sen dess, jag vet att hon pratade om ett gult hus då och det har vi ju nu, när jag var där sista pratade hon om hur fint jag bodde i min marklägenhet. Den tomten gillade jag🙂

Hepp, sov gott!

1 kommentar:

  1. Ja absolut gå på seansen, det är så spännande, man vet aldrig om eller vem som kommer. Jag har varit på några stycken. En gång kom en man och jag funderade och funderade vem var det och han lärde tydligen mig cykla, frågade min syster och det var min morbror som hade gjort det. Flitig du är på och träna jag gör det en gång i veckan i vatten och det känns, får va lite försiktigt med min ledsjukdom. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥