tisdag 7 januari 2020

VARDAG IGEN

Så var den julledigheten över för denna gången men jag och barnen är hemma idag med eftersom deras förskola har kvalitetsutvecklingsdag så den är stängd. Idag blir det lek med barnen och förberedelser inför imorn. Alla kläder vi tog hem innan jul ska kommas ihåg att tas med imorn. Jag börjar med att öppna imorn så det blir supertidig morgon direkt men jag har fått ett rätt lyxigt schema så jag har flera dagar i veckan som jag slutar 12.30🙂

I söndags var vi hos pappa och hans sambo och Tuva hade skoj och lekte frisör och hade kul bland kammar, spray och smycken.
Alla skulle friseras och spökas ut, redo för sweden rock 🤣

Igår hade jag storstädning och avslutade med ett långpass på gymmet så idag blir det full fokus på barnen, hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥