torsdag 9 januari 2020

JAKTEN PÅ FÖDELSEDAGSPRESENT

2a jobbedan och Imorse va det segt att stiga upp!
Jag har gått och finulat ett tag på vad jag ska ge mannen i födelsedagspresent nästa vecka och jag frågade Tuva igår vad hon tyckte, En död skata svarade hon.... What? Hon gav mig ett gott skratt iaf😉 Jag pratade med pappa och lillebror och nu tror jag att jag har hittat det! Jag har mejlat och fått svar och mejlat igen så nu väntar jag på nästa svar och förhoppningsvis kan jag visa snart vad jag hittat😀

Igår när jag var på gymmet träffade jag en jobbarkompis man och då visade det sig att han vann ett tröstpris på gymmet sen jag nominerade honom. Sen pratade jag med en annan jobbarkompis och då hade hon med fått ett pris så snart har jag värvat rätt många medlemmar till wellness🙂
Så råkade jag säga att jag ville med vinna eller iaf få en gratis månad som tack för hjälpen men då fick jag minsann höra att jag vann vad jag skulle i höstas🤣 Å jag har faktiskt vunnit en grej till, i tisdags vann jag ett ljussystem som jag kan sätta in i huset och sen styra det via en app. Så när vi är på väg hem kan jag styra via appen vilka lampor jag vill ha tända när jag kommer hem. Hur smart? Det går att dimra och ha på mysbelysning i flera olika steg. Detta kommer jag ÄLSKA!
 Snart är det ju förresten helg igen och då hoppas jag verkligen på att få sova längre än till 4.45 igen.....

2 kommentarer:

  1. Snart finns allt att styra den där tekniken är framåt. Robot i vården det lär komma eller finns väl redan, obemannade kassor i affären osv... kan bli för mycket jag gillar den levande personen som ger mig ett leende, men hur länge är bara en fråga? Tuva är ju för rolig en död skata ja en uppstoppad kanske vore nåt.
    Det är grått, murrigt och regnigt,hoppas på en snar VÅR./MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar med det "levande" och är inget superfan av digitalisering men att kunna styra mina lampor gillar jag, OM jag lär mig hur det funkar ;)

      Ja, en död skata får han inte iallafall haha

      Idag kom det snöslask här på eftermiddagen men det är säkert redan borta. Det kommer nog en riktig vinter innan det blir vår tror jag

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥