måndag 20 januari 2020

VAB

Jo men här börjar vi veckan med VAB, jag ska köpa jäst så vi kan baka bullar imorn för vi får ju passa på när vi har all tid på oss.
Vi leker på Tuvas rum med pippihuset och lera och lyssnar på Gyllene tider, de hittade en gammal CD-skiva i förrådet🙂

Så ja, här blir inte så många knop gjorda idag, vi vilar när Oliver ska sova och när mannen kommer hem åker jag till gymmet och gör av med lite energi och samlar ny tills imorn. Mysigt med lite hemma-tid med de små trollen en vardag ändå❤

1 kommentar:

  1. Det är den tiden nu, mycket virus som flyger runt, inget vidare alls.
    Pippihuset har jag också på barnbarnens lekrum det är så trevligt.
    Jag bakar med torrjäst men har en bakmaskin och då ska det var torrjäst. Kanon och göra degen sen kavlar jag bara ut och gör bullar eller annat vetebröd. För att inte tala om hur gott brödet blir, köper aldrig nåt bröd numera min medhjälpare gör hela jobbet. Vet inte vilket år bakmaskinen blev årets julklapp?
    Krya på sig med solsken från mig/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥