måndag 1 november 2010

MORGON? REDAN?

Ok, redan morgon!? Jag hade mer än gärna sovit ett par timmar till. (Om en stund) Sen kl 3 har jag varit vaken MKT!! Tittat på klockan för jag har varit rädd att försova mig + att en till har varit lite vaken. Å jag steg upp en stund innan klockan ringde, fixade lite frukost och kollat på datorn.

Ikväll ska jag köra iväg med min bil, vet inte riktigt vad som hände med den när jag va ute hos brorsan i skogen förra veckan. Men jag tog ju sats och skulle backa upp på en liten "kulle" och nu låter det om bilen.... Det kunde va nån liten bustning eller nåt. Men nu va det ett bra tag sen "peppar peppar" bilen va på verkstad så den kan behövas ses om lite grann :-) Tur vi har en bil till!! Jag kör ändå bara med min varannan vecka. Det är "barnbilen", den andra har jag när jag kör själv. Smidigt.

Nehe, dags att försöka piggna till och få upp barnen. Gossen har ju sovit mååånga timmar nu ;-) Han borde va pigg och utvilad idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥