tisdag 2 november 2010

MORNING

Nu har jag haft lite sovmorgon, även om det blev en knäpp natt igen. Jag har en idiotkelen katt, han sprang runt och va lite orolig. Å det va visst för han ville ha mera mat... När han hade fått det kom han till ro och gick och la sig han med.

Innan barnen åkte igår frågade de va jag skulle göra nu när de åkte. Ja, vi ska vi lämna bilen och så ska vi äta middag hos Joppes föräldrar, sa jag. Det tyckte de va konstigt... Att vi skulle åka bort på kvällen.
Varje dag denna veckan när vi har ätit middag har Max frågat "Vem har skjutit detta? Är det Simon?". Han trodde t o m att Simon skjutit kycklingen vi åt :-) Barnens morbror har fyllt vår frys, men han skjuter inte allt :-)

Idag är jag ledig :-) Skulle jobbat kväll imorn och ledig på torsdag men planerna ändrades så jag jobbar dag imorn och jobbar torsdag dag med. Ingen mer ledig dag förrens söndag, men mig gör det inget för jag jobbar ju bara till eftermiddagen!!

Nu ska jag kolla Desperata. Ta det lugnt fram tills lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥