måndag 24 januari 2011

BLÄÄÄ

Fy fan vilken huvudvärk jag har!! Jag har skjutit lite ankor men ska övergå till ett bad.

Barnen har åkt och det är tyst och tomt :-( Jag fattar inte hur jag ska kunna va lugn och still nu en hel vecka innan de kommer igen... Men det går säkert fort. Fast det kommer bli lååånga dagar i slutet på veckan när Joppe ska iväg. Men vem fan ha sagt att jag behöver sitta inne hela tiden!? Jag ska bara ta det lugnt och göra det jag känner för. Jag har fått ett häfte jag ska läsa igenom med. Å så har jag fått en ny läxa. Jag ska vara här och nu!! Typ om jag står och borstar tänderna så ska jag göra det och inte va flera timmar fram/bak i tankarna. Det kan vara svårt nog just nu, om man heter Lotte Magnusson...

Det hände en grej för nåt år sen, som varade i nåt år bakåt i tiden som har satt sina spår!! Jag gick på nålar och visste inte från dag till dag vad som hade hänt eller hände. Jag va väldigt ledsen och orolig. Men förra julen redde det upp sig och en sten lättade från hjärtat. Men den sitter såklart ändå kvar och har verkligen satt sina spår. Det är bara en liten del i det stora hela. En annan sak är att jag inte ammade Max och kände att han är "inte min" för vem som helst kan ju ta honom och mata honom. Städmanin vet jag oxå vad den kommer ifrån!! Helt sjukt!! Sen spelar ju så klart mkt annat in med. Å lite här och lite där blir till slut FÖR mycket...

Nu ska jag iaf hoppa i badkaret med tända ljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥