onsdag 12 januari 2011

SIMMA IDAG ME'

Vad skoj, efter jobbet blir det simning :-) Jag och P ska ner. Tur hon kollade upp att det fanns motionsbanor idag med!! Det blir till att plocka ihop badgrejer och "kasta" i mig kättfärsen sen igår. Annars klarar jag aldrig simma. (Brukar va hungrig när jag slutar.) Jag får ta med linsgrejerna ifall vi blir sugna på att basta ;-)

Imorse blev jag väckt på ett icke okej sätt... Jag hörde Sambo som kom och "pratade" en lång ramsa med sitt jamande. Han buffade upp mitt täcke och kröp under och bet mig i skulderbladet... Sen la han sig och ville ha kel... Jäkla katt. Men han kom som tur va bara nån minut innan klockan skulle ringa.

Nu sitter jag på jobbet, jämte deras ilskna katt.


Han är så söt men det gå ju inte lita på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥