tisdag 18 januari 2011

JAG OCH SAMBO NJUTER

Barnen somnade redan strax efter 7, utan minsta protest :-) Jag tror vi ska bada flera gånger haha. Jag och Sambo är i soffan, han håller på att båka runt och "prata" för fullt. Han är idiotkelen!! Han vill hemskt gärna ligga i mitt knä när vi sitter i soffan. När han smyger iväg och tror att ingen vet vart han är, då är han här;


Uppe i Theas säng.

Jag vaknade imorse när klockan ringde och då låg han och sov på min mage. Jag måste sovit riktigt gott, annars borde det väl märkas när en 7 kilos klump kommer och lägger sig på en...

Nu har han tagit min arm som huvudkudde så det blir väl inget mer "skjuta ankor" för mig. Å nu har jag ju nåt att skylla på för att tvättmaskinen är klar men inte tömd ;-) Men mysigt är det när han kryper intill och värmer mig!! Mitt "lilla" svarta monster...
Diesel är överlycklig nu när det töat och hon kan gå ut igen!! Hon satt t o m och skrek vid ytterdörren att hon ville ut. Så mycket till innekatt är hon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥