onsdag 26 januari 2011

VAD GÖR JAG???

Jag och kusinen va nere i byn och gick i lite affärer. Jag hittade en såå fin klänning!! Kunde inte bestämma mig för om jag skulle köpa den eller inte...


Nu har jag gjort nåt jag inte begriper ett skit om!! Jisses tänk om jag sabbar alltihop... Disken är full och jag skulle tömma iphonen på bilder och uppdatera den med, men då står det att disken är full i datan. Så JAG har flyttat kort till nån annanstans.... Som tur är så är det kort som redan framkallats och jag hoppas för gudsskull att de ligger kvar dit jag flyttar dom!! Tänk om jag inte hittar de mer... Jag kan för fan ingenting om datorer, men så är det ju så; JAG KAN SJÄLV... Aja, nu håller datorn på att jobba för fullt och jag håller tummarna på att jag ska lyckas...
Jag kollade och det skulle ta 23 minuter och 39 sekunder till, det är ju 6 685 kort som ska flyttas... Å det är bara såna som är framkallade... Hör ni hur det låter? 6 685 framkallade kort...

Jag va nere på banken och växlade in min "gris".



Det va ett par tusen i den :-)

När jag ska till Ullared ska jag köpa nya!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥