fredag 14 januari 2011

IT'S FREDAG!!

Fredag igen!! Kidsen hämtar jag ikväll jihoo!!
Nu är det frukost och det här är vad som står framdukat på bordet;


Omelett (tro jag, det är iaf ägg), kaffe, smoothie och nagellack... Jag måste hinna måla mina naglar nu innan jobbet. Annars har jag bitit av de små stumparna jag låtit växa ut den senaste veckan, när dagen är slut.

Jag undrar, är det nån här som vet kanske!? Jag skickade ett sms till min veterinärkompis igår men har inte fått svar än...
En hund, som aldrig haft valpar. Om en kattunge börjar sutta på hunden och sätter igång mjölken är det farligt??? Om hunden skulle åka iväg en dag eller två så inte katten kan dia, kan hunden få mjölkstockning då?? Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥