tisdag 11 januari 2011

HÖGVARV

Så typiskt mig, jag va "påväg" i 1 timme, men vi har så mkt att prata om så vi kan sitta hur länge som helst. Men det slutar ju bara med att jag får stressa vidare sen... Det va så kul, hon har lärt sig att dricka kaffe!! Det trodde jag aldrig!! Men tjoff så har hon gjort det, bra!! De har börjat med LCHF och va jättenöjda och jättepigga så efter doktorn ska jag faktiskt köra till maxi och inhandla en sån kokbok jag med. Tänk om lite mat kan få en att känna sig annat än trött!? Det är värt att prova iaf.
Så idag har jag fått gosa med bebis, igen. Men det är skönt att det är lite olika storlekar på dom allihop. Lillkillen idag är 9 månader. Så han är himla mysig!! Rolig liten krabat som är på det mesta.

Jag skulle ju äta nu innan doktorn men fantasin och tiden tröt. Fick kolla i frysen och där fanns mot all min fasa, en pirog. Så den fick det bli. Annars gillar jag inte sån mat!!

Nu ska jag bort till Vårdcentralen och se vad de ska hitta på med mig idag. Gillar inte det här!!

2 kommentarer:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥