måndag 31 januari 2011

EN DEL ATT BOCKA AV

Nu har doktorn ringt och jag måste prata med chefen och så är allt förhoppningsvis löst!! Men hon är i möte och är tillbaka vid 10, lagom när jag ska till banken, men för att vi ska komma nån vart på banken måste jag ha ett svar från chefen. Så det gäller att ligga på luren.
Jag har ringt förskolan och fixat tider för veckan. Surt med tiden imorn bara. Jag ska va hos kuratorn 8.30 och sen på familjerätten 15.00 och då får de vara på förskolan hela dagen, bättre än att lämna de i två omgångar.
Ringt frissan har jag med gjort!! Så klipptid fick jag redan i eftermiddag. Skönt.

Efter banken måste jag inom Lindex. Jag  är ute efter en gördel men jag hittar ju ingen bra. Köpte två i Ullared men fan va dumt det såg ut...

Nu är det bäst att göra sig klar, tänkte ta bilen som står ute så det gäller att skrapa rutor. Min bil körde vi i biltvätt i helgen, så den får stå kvar i carporten :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥