onsdag 19 januari 2011

LÄXA

Jag fick en läxa av kuratorn. Tända ljus, lägga fötterna på bordet, dricka te och äta choklad


Jag har kommit en bit på väg iaf. Jag har ju hört att man kan inte göra för stora förändringar direkt. Så ljusen är tända och det skjuts ankor. Det är väl inte det mest avslappnande precis... Det kan ju bli rätt stressigt att jaga dom...

Jag ska göra sånt jag vill och sånt som är avslappnande, sa hon. Jag kom bara på att i solariet är jag helt avslappnad!! Om jag tar det som man ligger ner i. För sitter jag vid tvn så måste jag hålla på med telefonen eller nåt annat, annars skulle jag somna... Å sitter jag inte vid tvn så plockar jag undan...

Jag ska skriva Vad är det värsta som kan hända där jag kan se det. Så jag kan stanna upp och tänka till så fort jag börjar stressa upp mig för vad som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥