fredag 28 januari 2011

SLUTET I PÅSEN




Nu ser jag slutet!! Snart är allt undanröjt. Det blev hårfärg, fotkräm, hårinpackning, deo, pads, topps och rengöringsservetter. Servetterna har jag i väskan så jag kan svabba igenom ansiktet innan jag ska sola.


Mina Jabu 'She-grejer!! Mamma smsade mig precis innan vi gick in på Gekås och undrade vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Då sa jag de här sakerna från just Jabu 'She. Men så hittade jag de inne i affären :-) Så lycklig jag blev!! Å dessutom för halva priset. Så jag köpte faktiskt de själv. Nu är det bara ögonkrämen jag saknar.


Jag låter ju mina naglar växa så jag köpte ett nagelförstärkningslack. Å ett ljusrosa nagellack.


Jag är faktiskt himla nöjd med mina naglar!! De har växt!! De är bara lite torra, men en sak i taket...


Sist men inte minst. Ett skärp och plåster till Max. En plånbok till mig.

Vi kollar på På spåret. Sen ska vi se en Beck. Mest för att jag ska få sova en stund med kli på ryggen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥