lördag 22 januari 2011

KÄNNER INTE IGEN MIG SJÄLV

Usch, det blev en tidig morgon och jag har redan ont i huvudet... Jag ligger under täcket i soffan. Jag känner att jag hade behövt ett par timmars sömn till. Men det blir väl som igår, kl 14 är jag helt slut och bara gäspar. Men blir det så idag, då ska jag sova!! Annars blir jag helt knäpp, minsta lilla motgång så rasar världen känns det som.

Minnet har försvunnit med. Efter samtalet på förskolan igår så berättade jag direkt för kusin vad som sades. Å vilken jäkla tur att jag gjorde det!! Hon va här 3,5 timmar och under dom timmarna fick jag fråga henne 5 ggr vad det nu va som de sa på mötet... Inte nog med det, när hon åkt hem fick jag skicka ett sms och fråga henne va de sa nu igen... Så nu har jag ju det nerskrivet i telefonen iaf!! Det är helkonstigt, jag är inte mig själv längre... Sen innan jul känner jag inte igen mig själv alls!!

Idag är det iaf kalas för Max, simskola för Thea och sen ska vi på kalas till mamma som fyller år imorgon. Men nu är det Bolibompa som gäller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥