måndag 31 januari 2011

PAPPER PAPPER PAPPER

Nu har jag varit på banken och fixat ut papper, jag har pratat med chefen och allt har ordnat sig :-) Jag har ringt om arbetsgivarintyg, intyg av försäkringskassan och har säkert lite kvar att fixa. Men papper papper och åter papper att fylla i. Jag har ringt en jobbarkompis och det finns ingen hejd på honom, han pratar och pratar, men jag satt och fylde i papperna under tiden ;-)


Jag har varit inne på Lindex och köpte en gördel, jag får ta och prova den sen. Fy fan så de ser ut det är ju tur att ingen ser den när den är på!!
Jag har handlat. Nu ska jag äta innan frissan och så ska jag sola, sen har jag nog fan fixat mina måsten för idag. Jag är rätt effektiv när jag väl sätter fart.
Jo, jag ska ringa en jobbarkompis till och be henne att fylla i mina jobbtider för denna veckan, de ska jag ha betalt för med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥