torsdag 7 februari 2019

GOKVÄLL

Mina rosor står sig fortfarande lika fina, jag snittade om dom och gav de varmt vatten ikväll så hoppas de står lite till🙂

Idag har jag jobbat och jag hade lyxtid, 7.30 - 11 visst va det helt ok😉 Knappt lönt haha. Oliver är frisk som en nötkärna och hittar på mer bus än vanligt men imornbitti kommer deras farmor upp och passar dom. Vi kan lika gärna ha de hemma en dag extra och så får de lite tid med sin farmor. Å så får hon veta att hon lever🙈 Herrejisses sikket litet yrväder Vi har!

Så himla skönt att det är fredag imorn, love it! Efter helgen kommer Thea och Max igen och de är efterlängtade. Max har ju varit borta 3v nu i och med han va på semester och Tuva har gråtit efter honom, Thea har varit borta 1v och är lika efterlängtad hon❤
Max fyller år snart och vad sjutton ger man en som fyller 12? Han visste inte vad han önskar sig så då är det ju svårare men kommer han inte på något så får han kläder och pengar.

Nu ska jag läsa lite och imorn ringer klockan 4.30 för jag ska träna innan jobbet. Jag har fixat med vikterna och lagt fram allt så det är förberett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥