måndag 4 februari 2019

SNÖ OCH EN FÖDELSEDAG

Hua, barnen som sov så bra inatt och så låg jag själv vaken i 2 timmar och kunde inte somna om. Typiskt! Inget att göra något åt men det är rätt skönt att jag ska vabba idag med så jag inte behöver vara speciellt alert i huvudet.
Thea var på IKEA för nån dag sedan och hon hade köpt en födelsedagspresent till mig, hon vet att jag älskar doftljus❤ (Tack för alla meddelanden jag fått nu på morgonen) Vi har  lämnat henne vid bussen för sen ska hon till sin pappa 1 vecka så snart kommer hon och Max igen.
Igår vaknade vi upp till mer snö, alldeles vitt överallt.
Vi gick och tittade efter spår och där står ett rådjur under träden🙂
Lite åk på snowracern och snögrottebygg.

2 kommentarer:

  1. Är det till att fylla år? Då är det Grattis från mig också. Härligt med doftljus det gillar jag med. Vad vackert ni har det med snö, vi har marktäckande men det blir nog tö idag igen. Solen strålar hos oss man blir glad även om jag råkat få nåt virus, ont i halsen och därmed ingen reumamedicin, inget bra alls, men man får ta det oavsett vilket.
    Ha en fin dag och hoppas Oliver är bättre. Kram/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) Det har snöat inatt igen men om jag kollar väderappen så ska det väl regna bort snart. Trist när det väl har kommit för det är ju fint när det väl ligger.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥