lördag 2 februari 2019

KUL MED LEK I SNÖN

Kollade ni Melodifestivalen? Vi brukar aldrig följa det men ikväll kollade vi för Theas skull, hon ville gärna se men hon ville spela kort med så vi gjorde bägge samtidigt🙂 Jag tyckte Hello och Släcka bränder skulle gått direkt.
 Innan idag var vi ute och byggde med snön, det snöade ju så härligt och vi passade på medans Oliver sov.
 Tuva älskar att leka i snön men vilka barn görinte det?
 Hon kan lika gärna gå ut och leka själv men roligast är ju när vi är med och bygger/leker med henne.
När Oliver vaknade så gjorde vi smoothie och han satt och mmmmmm'ade hela tiden för han tyckte det var så gott🙂 Han är väldigt lindrigt vattkoppad, har många prickar på armarna men få blåsor och rätt många prickar på benen men lite fler blåsor på baksidan av benen. Skönt för honom❤

Igår jobbade jag och förhoppningsvis klarar vi oss från magsjukan!!! Bägge kollegor har/har haft det i veckan så *peppar peppar* fi fasen det vill vi inte ha! Jag ska ta vabben i början av veckan så kaaanske vi minimerar risken....

1 kommentar:

  1. Åh va ni har snö kul för barnen det unnar jag dom men jag ogillar ju vintern, min värk är så jobbig. Skönt Oliver inte har det för jobbigt räcker så väl med det han har.
    Ha en fin söndag/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥