torsdag 14 februari 2019

STÄDHJÄLP ÄR JU EN RÄDDARE I NÖDEN

Gu vilken huvudvärk jag har! Det har varit aningens mycket just nu och igår kom ytterligare en grej till mig men där väntar jag på ett samtal "uppifrån" och inte "från sidan". Där blir jag bara förbannad när en människa inte vill samarbeta för det finns tydligen felfria människor! Jag tänker lär mig, för jag vill med vara felfri! 
När det är mycket med jobb, privatliv och allt annat så går all min energi ur mig och nu när vi ska ha födelsedagskalas ovanpå det så funderar jag på att ta hjälp med hemstädning. En grej mindre att bry mig om och jag hade ju hjälp ibland innan föräldraledigheten så varför inte liksom? Jag ser det som en livlina och det frigör mig mycket tid. Jag kan ju gå och damma flera gånger i veckan men att ha hjälp med det en gång i månaden i alla fall hade varit underbart❤ Man kan till och med välja fönsterputsning😉 
Jag är nyfiken, är det någon av er som har städhjälp? 
Bah, detta lilla monstret kan ju gå en på nerverna! Hon är i höglöp och veterinären hade ingen akuttid till mig haha. Jag som trodde de löpte kanske 1-2 ggr om året fick en chock när de berättade för mig hur ofta det var, jag bokade första bästa tid jag kunde ta!

2 kommentarer:

  1. Ibland bli glaset fullt räcker med en enda liten droppe.
    Hemskt med huvudvärk du får försöka koppla av.
    Trevlig Alla Hjärtans dag till er. Kram/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥